خبرهای داغ:
حاجی دلیگانی:

رونق تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی است/ بازار منطقه، تشنه تولیدات ایرانی

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: رونق تولید، کلید عمده مشکلات است و می‌تواند تسهیل کننده مشکلاتی همچون درآمد و اشتغال مردم باشد.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۱۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگویی در اصفهان در خصوص شعار سال و نحوه تحقق آن اظهار کرد: اصلی‌ترین مسأله کشور در حال حاضر اقتصاد، معیشت مردم، تورم و ناملایمات بازارهاست.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در ادامه افزود: ریشه این مشکلات، ضعف تولید در کشور است و همین ضعف تولید باعث شده تا برخی از کالا‌ها مستقیماً از خارج تأمین شوند و از نوسانات ارزی تأثیر بپذیرند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مشکل، در یک جمله، ضعف تولید بوده و کلید آن نیز رونق بخشیدن به تولید است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: اگر تولید رونق بگیرد و موانع توسعه آن رفع شود، بسیاری از مشکلات کشور نیز رنگ می‌بازد.

حاجی دلیگانی متذکر شد: تولیدکنندگان ایرانی برای فروش خود، بازار ۴۰۰ میلیون نفری منطقه را در اختیار دارند که این بازار تشنه محصولات ایرانی بوده و اگر همه بخش‌ها از جمله بانک‌ها به وظایف خود در رونق تولید عمل کنند، تولید نیز در ایران رونق می‌گیرد.

وی ادامه داد: رونق تولید، کلید عمده مشکلات است و می‌تواند تسهیل کننده مشکلاتی همچون درآمد و اشتغال مردم باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار تأکید کرد: نباید همه این مسائل را به عهده خارجی‌ها بگذاریم؛ چرا که قسمت اعظمی از مشکلات فعلی اقتصاد کشور ریشه داخلی داشته و باید سوء مدیریت‌ها را اصلاح کنیم.
ارسال نظرات