خبرهای داغ:
100 خانواده که در قالب کاروان های راهیان نور با خودروهای شخصی از شهرستان شاهرود به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده بودند عصر امروز به شهرستان خرمشهر رسیدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۵۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدیر اردویی و گردشگری سپاه شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار اعزامی از ستاد خبری راهیان نور گفت: اولین بار در استان به همت سپا ه شهرستان شاهرود  خانواده با خودرو شخصی در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند و قصد دارند لحظه آغاز سال جدید را در کنار شهدا در یادمان شلمه باشند.
سفری متفاوت به دیار شهدای عاشق

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری درباره شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت رهبر انقلاب شهر شاهرود را شهر باصفا با مردم باصفا و دل های باصفا توصیف کردند و این سفر با شعار شهر باصفا با مردم با صفا و دل های با صفا جهت شرکت در مراسمات معنوی راهیان نور برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه افزود: از شهرستان شاهرود در ایام نوروز اتوبوس در قالب کاروان های راهیان نور از تاریخ دوم فروردین لغایت ششم فروردین ماه از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در جنوب کشور بازدید می کنند.

 سفری متفاوت به دیار شهدای عاشق

وی در ادامه افزود: کلیه کاروان های راهیان نوری که با خودرو شخصی و یا اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند دارای علائم مخصوص و مزین به پرچم مقدس کشورمان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها