خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

طلائیه و هویزه جایی برای پرواز و تعالی روح به سوی ابدیت است

حجت الاسلام معبودش گفت: فرهنگ جهاد و شهادت به ملت ایران آموخت که برای تقابل با پیشروی دشمن تمام هزینه ها را باید در نقطه صفر مرزی داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۳۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: طلائیه و هویزه جایی برای پرواز تا ابدیت است.

حجت الاسلام علی معبودی ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و سال نو گفت: کاروان راهیان نور در حقیقت تمرین برای خودسازی و یافتن مسیر بهتر برای زندگی می باشد. زنده نگه داشتن یاد و خاطره مظلومیت یک ملت سبب می شود که تاریخ دوباره تکرار نشود.
وی در ادامه افزود: بیشترین رشادت ها و حماسه ها در کربلای ایران اتفاق افتاد و نباید دست خوش تغییر و تحریف گردد. فرهنگ جهاد و شهادت به ملت ایران آموخت که برای تقابل با پیشروی دشمن تمام هزینه های لازم را باید در نقطه صفر مرزی داد و این نگرش اشتباهی بوده که فلان چیز را بدهیم تا بهانه دست دشمن ندهیم و اگر خوزستان و همدان را به دشمن می بخشیدیم آیا کوتاه می آمد و با ما کاری نداشت؟ خیر ! اینگونه نیست بلکه طمع وی بیشتر می شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج که از یادمان شهدای هویزه بازدید می کرد گفت: امروز همان نتیجه را می توان پیاده کرد تا بتوان تهدید ها به فرصت تبدیل شود. اگر دشمن تحریم کرده است باید در برابر خواسته نامشروع وی ایستاد تا نتواند خواسته خود را تحمیل کند. اگر در مذاکرات متعدد از خواسته های به حق عقب نشینی کنیم دشمن سقف خواسته هایش بی نهایت است.

وی تصریح کرد: پیام دفاع مقدس فرهنگ‌ناب عاشورا می باشد و مکتب درس عاشقان شهادت و ولایت بوده، هرکس عاشورایی عمل کند نگران اینده نبوده بلکه تدبیر می کند تا بتواند بر مشکلات غلبه کند. امروزه نیز برای مواجهه با خط تحریم ها دشمنان را در خانه هایشان مهار کنیم تا نتوانند زمینه ساز مشکلات معیشتی، فرهنگی و سیاسی شوند. طلئیه و هویزه محل پرواز مردان این سرزمین می باشد که توانستند تا بی نهایت پرواز را تجربه کنند.

معبودی در پایان گفت: سیره شهدا برابر است با حرکت و تعالی ملت انقلابی ایران اسلامی در جهت شکوفایی هرچه بیشتر و سد محکم در برابر تهاجم دشمنان خواهد بود.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها