سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به مردم استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۱۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور پیامی، آغاز سال نو را به مردم عزیز ولایت مدار استان تبریک گفت.

پیام تبریک سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرا رسیدن سال نو

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار / یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید، در این بهاران که مزین به ولادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) است جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین احساس می شود، تنها دلخوشی و تسلای دلمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

پيام نوروز اين است كه همواره بايد مهرورز بود و زندگي كرد، زيرا كه زمان هميشه از آن شما نيست، نوروز جریانی تازه در رگ‌های امید، روحی نو در کالبد جان وجود است، دستان پر نوازش بهار، طبيعت را از خفتن بيدار مي‌سازد و رازهاي رنگارنگ و عطرآگين خويش را نثار نگاه‌ها مي‌كند.

همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم نیز امسال را “رونق تولید”نامگذاری نموده اند امیدواریم که بتوانیم با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی وگسترش تولید داخلی این مهم را محقق سازیم.

حلول سال نو و بهار پرطراوت که همزمان شده با ماه رجب را به تمامی ملت شریف ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها