در آخرین روز سال ۹۷ کلنگ گازرسانی به ۳۶ روستای منطقه آبسرده استان لرستان به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۱۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز آیین کلنگ‌زنی گازرسانی به ۳۶ روستا در منطقه آبسرده برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در این آیین گفت: این پروژه شامل گازرسانی به ۳۶ روستا است که از این تعداد ۱۸ روستا در حوزه شهرستان خرم‌آباد و ۱۸ روستای دیگر در حوزه شهرستان بروجرد است.

لطفعیان اظهار کرد: همه کارگاه‌های این پروژه گازرسانی با صرف اعتبار بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی قرار است این پروژه در بازه زمانی ۱۲ ماهه اجرایی شود و امید است، در ایام دهه فجر سال ۹۸ شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تأکید کرد: برای اجرای این پروژه و گازرسانی به ۳۶ روستای منطقه آبسرده اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی نیاز است.

لطفعیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر چه بر اساس برنامه قرار بود در سال ۹۷ گازرسانی به ۲۶۸ روستای لرستان انجام شود که این تعداد به ۴۲۰ روستا افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ برای نخستین بار در حوزه گازرسانی به روستاها اعتبارات شرکت گاز لرستان با تخصیص ۱۲۰ درصدی همراه شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای لرستان در دست اقدام است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود سال آینده عملیات گازرسانی به ۳۸۰ روستای استان به اتمام برسد.

لطفعلیان در خصوص پروژه گازرسانی به منطقه شول‌آباد لرستان گفت: کالاها و امکانات مورد نیاز برای اجرای این پروژه به ارزش ۲۰ میلیارد تومان خریداری و به منطقه حمل شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات