خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب بوده و از عوامل ماندگاری تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۰۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام و المسلیمن محمدرضا تویسرکانی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین- در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در حوزه ایثار و شهادت گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه های انقلاب اسلامی بوده و  می توان آن را از عوامل  ماندگاری انقلاب و تفکر انقلابی نامید. راهیان نور علاوه بر آثار سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در اصل به طور کامل یک عملیات فرهنگی و معنوی است.

وی افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در این عرصه نسبت به سایر عرصه‌ها فعالیت بیشتری دارد و اقدامات این نهاد بیشتر اقدامات حوزه تایید محتوا را در برمی گیرد. رهبر معظم انقلاب نسبت به اصالت روایت‌های راویان در میان زائران حساسیت زیادی دارند، به طوری که روایت‌های راویان نباید کتمان و نه دچار تحریف شود، بلکه روایت‌های دفاع مقدس به طور حقیقی بیان شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: ماموریت های نهاد نمایندگی در حوزه تایید محتوای راویان و کتاب های منتشره در حوزه دفاع مقدس است، البته نظارت های عمومی و رصد آسیب ها و معایب این حرکت ملی و انقلابی در دستور کار ما قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکیدکرد: مسئولان باید در این اوضاع سخت اقتصادی رفت و آمد مردم به این اردوها را که عمدتا از قشر متوسط رو به ضعیف هستند، تسهیل کنند. نباید در این زمینه اهمال و کوتاهی شود. مسئولان باید قدر این فرصت را بدانند و به حضور مردم در این اردوها کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها