خبرهای داغ:
حسین گلی؛ مسئول اردویی راهیان نور بسیج خمینی شهر گفت: پایگاه های مقاومت بسیج خمینی شهر مثل سال های گذشته از برنامه فرهنگی تربیتی راهیان نور استقبال ویژه ای داشته و تاکنون 20 کاروان جهت اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سازماندهی شده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۹۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حسین گلی افزود: نگاه بسیج به اردوهای راهیان نور برگرفته از نگاه ویژه مقام معظم رهبری( حفظه الله ) به آن برنامه است که " راهیان نو یک فن آوری است" و در همین راستاست که تلاش می شود از این " فن آوری " بهترین بهره برداری صورت گرفته و یک زیارت با معرفت محقق شود.

وی اظهار داشت: روایت حماسه های آن روزهای حساس و حماسه ساز توسط  راویانی که صحنه های ایثارگری را از نزدیک دیده و لمس نموده اند، شرط لازم تحقق زیارت با معرفت است که این مهم برای هر کاروان تدبیر شده است.

برنامه های متعدد فرهنگی و آموزشی پیش بینی شده در اردوها، موضوع دیگری بود که مسئول اردویی راهیان نور بسیج خمینی شهر به آن اشاره کرد و تاکید کرد: همراهی روحانیون با کاروان های اعزامی در راستای اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره ای تدبیر شده که هم در طول مسیر رفت و برگشت و هم در زمان و مکان اسکان در اردوگاهها، برنامه های فرهنگی پیاده خواهد شد.

حسین گلی عنوان کرد: اولین مرحله اردوی راهیان نور ناحیه در قالب سه اتوبوس از بسیج دانشجویی در تاریخ نوزدهم اسفندماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد و سایر کاروان ها که از طرف بسیج محلات سازماندهی شده اند از تاریخ 27 اسفند ماه راهی می شوند که تا 15 فروردین سال جدید ادامه پیدا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها