خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: مراسم تحویل سال نو در جوار آستان مقدس امامزادگان عبدالله و شاهزاده حسین(ع) شهر همدان با حضور زائران و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۸۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار بقاع متبرکه همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا نوروزی با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار آستان مقدس امامزادگان اظهار داشت: مراسم لحظه تحویل سال نو همچون سال‌های گذشته به میزبانی بقاع متبرکه شاخص شهرستان همدان برگزار و با اجرای این برنامه، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان همدان نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: قرائت قرآن، دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا (ع) و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌هایی است که در لحظه تحویل سال نو و در قالب طرح آرامش بهاری اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره حضور گسترده و بی نظیر مردم در جوار امامزاده عبدالله (ع) همدان تصریح کرد: هر ساله امامزاده عبدالله (ع) میزبان هزاران زائر در لحظه تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به اجرای این مراسم افزود: این مراسم از ساعت ۱۲ امشب در جوار آستان‌های مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و همچنین شاهزاده حسین (ع) شهر همدان برگزار خواهد شد.

نوروزی با اشاره به فعالیت‌های خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان افزود: در امامزادگان عبدالله، فرزند علی، محسن، یحیی، شاهزاده حسین و زبیده خاتون خیمه معرفت طرح آرامش بهاری به فعالیت خواهد پرداخت و همچنین برپایی خیمه معرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس استان نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات