مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع کارکنان این ناحیه گفت: حضرت علی علیه سلام بهترین الگوی ساده زیستی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۸۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی، حضرت علی(ع) را بهترین الگوی ساده زیستی معرفی کرد و گفت: ما شیعیان باید حضرت علی علیه سلام را الگوی خود قرار داده و از ریخت و پاش های بی مورد دوری کنیم.

وی تقارن این دو مناسبت را خوب توصیف کرد و گفت: ما باید با تبعیت از مولا علی(ع) درست مصرف کردن و صرفه جویی را رعایت کنیم تا فرزندان هم که ما را الگوی خود قرار داده اند صرفه جویی را یاد بگیرند.

حجت الاسلام طالعی همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اشاره ای کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مشکلات و قضایایی را ترسیم کرده و توجه ویژه ای به قشر جوانان داشتند.

وی این پیام را به دو قسمت تقسیم کرد و افزود: قسمت اول این پیام مرور گذشته  انقلاب است و بخش دوم پیرامون آینده انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه توجه به دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب اسلامی را از محتویات بیانیه گام دوم برشمرد و گفت: نباید از دشمنی استکبار غافل باشیم چرا که آنها زخم خورده اسلام و انقلابند و برای ضربه زده به انقلاب تلاش خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین تمرکز بیانیه گام دوم انقلاب، مخاطب قرار دادن جوانان است، افزود: حداقل وظیفه ما در مورد اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، مطالعه ی مکرر این پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب و تبیین آن در جامعه است.

وی افزود: خانواده ها در جامعه اسلامی مخصوصا خانواده های پاسداران، باید نقش اساسی و تعیین کننده خود را در تحقق گام دوم انقلاب با اجرا و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام دهند.

ارسال نظرات