خبرهای داغ:
رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از برنامه‌های معراج شهدای تهران برای ایام نوروز۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۶۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز در گفت‌وگو با خبرگزرای تسنیم، از برنامه معراج شهدا برای ایام نوروز خبر داد و گفت: معراج شهدای تهران که افتخار میزبانی پیکر مطهر 6 شهید گمنام و شهدای تازه تفحص شده هشت سال دوران دفاع مقدس که به تازگی وارد معراج شده‌اند را دارد؛ آماده پذیرایی از مردم و هیئت‌های مذهبی برای زیارت شهدا همزمان با ایام نوروز 98 است.

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز افزود: برنامه تحویل سال جدید در معراج شهدای تهران و در جوار شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 23 روز چهارشنبه 29 اسفند ماه  آغاز می‌شود و تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: عموم مردم تهران می‌توانند جهت زیارت پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس از ساعت 10 صبح تا اذان مغرب در ایام نوروز 98 (از اول تا 13 فروردین ماه) به معراج شهدای مرکز واقع در ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، کوچه معراج مراجعه داشته باشند.

حسینیه شهدا واقع در معراج شهدای مرکز، محل زیارت عموم مردم و هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف است. این حسینیه دارای ضریحی در بردارنده شش تابوت پیکر مطهر شهدای گمنام است که در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و پیکر آن‌ها طی عملیات‌های تفحص شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها