فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفتگو با «بسیج»؛

250 زائر راهیان نور از شهرستان اشتهارد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: 250 زائر در قالب کاروان‌های خانوادگی، خواهران و برادران از شهرستان اشتهارد به جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۶۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرگزاری بسیج که با موضوع راهیان نور و یادواره شهدای عملیاتی بدر و خیبر برگزار شد ضمن تقدیر از اهل قلم و رسانه، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه به عنوان بیانیه گام دوم برای تمدن سازی نظام جمهوری اسلامی و حضور در عرصه ظهور امام زمان (عج) آمادگی داشته باشیم.

250 زائر راهیان نور از شهرستان اشتهارد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اما میان کوشش انقلابی و نظم سیاسی_اجتماعی هیچ گونه تضاد و ناسازگاری وجود ندارد بلکه از نظریه انقلابی تا ابد دفاع می‌کنند.

وی گفت: امسال 250 نفر از شهرستان اشتهارد از 2 فروردین ماه با 5 دستگاه اتوبوس در قالب راهیان نور خانواده، خواهران و برادران و با شعار "ما پیروزیم" به خوزستان اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد تصریح کرد : این استقبال گسترده، نشان دهنده علاقه و ارادت مردم فهیم شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور اشتهارد به راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد :  از کلیه مسؤولین محترم ستاد راهیان نور شهرستان و خادمین عزیزی که در پشتیبانی و تدارک این سفر روحانی همت نموده اند، تقدیر و تشکر می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها