امام جمعه دهلران گفت: مسئولان کشوری بین یادمان ها فرق نگذارند و هرچه سریع تر مشکل مسیر یادمان شرهانی که این روزها باید پرترددترین مسیر راهیان نور باشد را برطرف نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۵۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، چندی پیش اطلاعیه ای از طریق راهیان نور کشور در فضای مجازی مبنی بر اینکه مسیر یادمان شرهای تا اطلاع ثانوی بسته می باشد منتشر شد.

پیگیری های خبرنگار ما نشان داد که پل این جاده که در دوران دفاع مقدس ساخته شده بود خراب شده است.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران با ابراز ناراحتی شدید در این خصوص آن هم در ایام تردد راهیان نور کشور، به خبرنگار ما اظهار کرد: یادمان شرهانی از مهم ترین یادمان های کشور است و در این مکان فرماندهان ارشد سپاه و ارتش حضور داشته اند.

وی افزود: شرهانی کربلای ایران است و عملیات محرم که در این مکان انجام گرفته از مهم ترین عملیات ها می باشد.

امام جمعه دهلران با اشاره به شهید شدن بیش از 360 اصفهانی در عملیات محرم، بیان نمود: این روز را روز اصفهان نامگذاری کردند و در کشور همه به خاطر دارند.

وی عنوان کرد: متاسفانه این یادمان که محل عروج شهدایی از سراسر کشور بوده رها شده است که نمونه بارز آن بسته شدن مسیر به خاطر خرابی یک پل آن هم در روزهای اوج تردد راهیان نور می باشد.

موسوی ابراز نمود: تنها یادمان شهدا شهرستان دهلران که به عنوان جبهه میانی کشور معروف شده، زیبنده نیست که اینگونه رها شود.

 وی ادامه داد: چرا مسئولان کشوری به اطلاعیه راهیان نور کشور درخصوص بسته شدن مسیر یادمان شرهانی دهلران بی اهمیت هستند، مگر بین یادمان ها فرقی وجود دارد؟

 امام جمعه دهلران گفت: اگر مسئولان نمی توانند و ردیف بودجه ای در اختیار ندارند اعلام کنند تا خود مردم پای کار بیایند و این مشکل را مرتفع نمایند.

 وی با بیان اینکه بعد از چندسال یادمان شهدای گمنام دهلران را بصورت ناقص درست کرده اند، بیان داشت: از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شخص سردار کارگر و سردار باقری گله مند هستیم، آیا راه شرهانی را ندیده اید؟ چرا اقدامی نمی کنید.

موسوی با اشاره به عدم توجه استانداران قبلی استان به یادمان شرهانی دهلران، اظهار داشت: متاسفانه استانداران قبل قول هایی دراین خصوص داده اند اما عملی نکرده اند.

ارسال نظرات