خبرهای داغ:
شیخ حسنی گفت:صبح روز سه شنبه بیش از هزار نفر از آحاد مختلف مردمی از سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین در قالب 20 کاروان به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۳۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: صبح روز سه شنبه بیش از هزار نفر از آحاد مختلف مردمی از ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در قالب 20 کاروان به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی گفت: اردوهای راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی شهرستان قزوین، به مدت چهار روز به طور متمرکز از 28 اسفندماه سالجاری آغاز و تا 2فروردین 98 با حضور دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های شهرستان قزوین برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: تمهیدات لازم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل مناسب پیش بینی شده است و تعداد 20 اتوبوس مسوولیت جابجایی زایران را برعهده دارند.

سرهنگ شیخ حسنی عنوان کرد: در این کاروانها به تفکیک 550 نفر خانم و 250 نفر آقا در قالب گروههای بسیج و 100 نفرنیز به صورت جداگانه و خودجوش حضور دارند. همچنین 17 روحانی در این کاروانها آماده پاسخگویی به سوالات زایران می باشند.

وی افزود: در خصوص تغذیه سعی شده است تا غذای با کیفیت تهیه و به صورت گرم در اختیار زائران قرار گیرد و اسکان زائران در خرمشهر و در زایرسرا انجام می باشد.

سرهنگ شیخ حسنی با تاکید بر زنده نگاه داشتن ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باید در کشور تداوم یابد و به نسل های بعدی منتقل شود و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس موضوعی ارزشمند است. برای تحقق کامل این امر، تسهیل و پشتیبانی در روند برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی اثرگذار ضروری است.
ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها