خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با آغازمراسمات چهارشنبه سوری با هماهنگی و برنامه ریزی گشت های امنیتی بسیجیان هندیجان برای جلوگیری از هرگونه نا امنی در سطح شهرستان برگزار که در این باره ماموران انتظامی هندیجان در کنار بسیجیان همکاری خوب و تاثیرگذاری داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۰۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

سرهنگ‌دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : امسال طبق برنامه ریزی و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و سایر دستگاههای ادارات و همکاری مردم شریف هندیجان در برقراری ایجاد امنیت و آرامش تعامل خوبی بوجود آمده بود که جای تقدیر و تشکر دارد و بسیجیان شهرستان با جدیت برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری حضور فعال داشتند.

وی افزود: با پیگیری و آگاهی مردم از خطرات ناشی از هر گونه مراسم غیر اخلاقی در چهار شنبه سوری خدا را شکر مشکلی وجود نداشت و مراسم چهارشنبه سوری در بیرون از شهر انجام گرفته بود که امیدواریم هیچگاه شاهد ناراحتی برای مردم قبل از عید نوروز نباشیم.

وی بابیان نظم و انضباط بسیجیان در گشت های امنیتی شهرستان گفت: بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی و دیگر دستگاهای امنیتی و اداری با همکاری دستگاه قضایی شهرستان در کنار هم برای ایجاد امنیت همکاری و تعامل خوبی وجود دارد که اینگونه اقدامات همچنان ادامه دارد که نقش بسیج در امنیت چهارشنبه سوری تاثیرگذار و مفید بود که موجب رضایتمندی مردم را بوجود آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها