خبرهای داغ:
با حضور سردار معین پور:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک معارفه شد

ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با حضور سردار معین‌پور در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۰۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

در این مراسم سردار محمود معین پور، جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) سرگرد پاسدار سید عطالله موسوی را به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک معرفی کرد.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت: امروز دشمن با تمام توان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تهدید های دشمن را باید جدی گرفت، افزود: دشمن با کارهای پیچیده و تهدید های فراوان بدنبال براندازی نظام بود تا چهل سالگی انقلاب را نبینیم، اما با هوشیاری مردم و درایت و هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری در این امر ناموفق بود.

وی گفت: دشمن می‌داند تا خیمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پا است، نمی‌تواند به جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد کند.

سرهنگ کریمپور ضمن تقدیر از زحمات مدیر ارشد ناحیه، سرهنگ کرم رضا شاکری، گفت: در این چند ماهه ایشان با پیگیری‌ فراوان در جهت انجام اهداف مجموعه تلاش های خوب داشته است و ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های موجود آمادگی اجرای برنامه های راهیان نور و سال جدید را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب که بیش از ۴۰ بار کلمه جوان استفاده شده است، افزود: با وحدت و همدلی نیروهای، جوان ما هم توانستیم با استفاده از این ظرفیت خوب جوانان مؤمن و انقلابی رتبه های خوبی در مجموع عملکرد ۱۰ ماهه در سطح سپاه حضرت ولیعصر (عج) کسب کنیم و انشاءالله با همین اراده حرکت پیش رونده خود را پیگیری خواهیم کرد.

سرگرد پاسدار سید عطالله موسوی گفت: با تمام توان و کمک بسیجیان، پاسداران و فرماندهی محترم ناحیه در جهت پیشبرد اهداف مجموعه تلاش خواهیم کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: از تمام ظرفیت های موجود شهرستان از جمله حوزه های علمیه، بسیجیان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جوانان انقلابی در جهت ارتقاء و پیشروندگی مجموعه سپاه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار