این کارگردان سینما و تلویزیون گفت: یکی از مولفه های موفقیت جشنواره های دفاع مقدس ارتباط مستمر و متداوم با برگزیدگانش در طول سال است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۹۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

حمید بهمنی ، کارگردان فیلم "آخرین نبرد" در گفت و گو با «بسیج» با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین کارهایی که در عصر امروز باید صورت بگیرد، گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است و امام خامنه ای بارها تاکید نموده اند که باید با استفاده از روش های نوین و به روز، این گنجینه دفاع مقدس را استخراج کنیم و هنر بهترین ابزار می تواند باید تا مفاهیم دفاع مقدس را در میان نسل های امروزی ترویج داد و به اعتقاد بنده، هنر و ادبیات پایداری، در مقوله مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شود.

وی افزود: یکی از مولفه های موفقیت جشنواره های دفاع مقدس ارتباط مستمر و متداوم با برگزیدگانش در طول سال است و زمانی می توانیم بگوییم جشنواره ای همچون جشنواره سرزمین نور موفق است که ارتباط این جشنواره با برگزیدگانش که همان زائران راهیان نور هستند در طول سال تداوم داشته باشد.

بهمنی خاطر نشان کرد: یک زائر راهیان نور که در رشته های مختلف جشنواره سرزمین نور مثل وبلاگ یا فیلم کوتاه شرکت می کند و جائز رتبه برتر می شود اگر بعد از دریافت جایزه اش با این جشنواره قطع ارتباط کند نشانه ضعف جشنواره خواهد بود..

این کارگردان در پایان تصریح کرد: یک جشنواره دفاع مقدس باید درطول سال ارتباط موثری با مخاطبین و برگزیدگان خود داشته باشد و در نقطه اوج خود یعنی روزهای منتهی به نوروز که کاروان های عظیم راهیان نور به سرزمین های نور اعزام می شوند و اختتامیه این جشنواره برگزار می شود، ارتباط خود را به اوج برساند

ارسال نظرات