صدیق شریف گفت: انیمیشن سازی یکی از حوزه های تخصصی و به روز است که باید مورد حمایت بیشتر مسئولان واقع شود
کد خبر: ۹۱۲۱۱۹۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

فخرالدین صدیق شریف بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها" در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل امروزی، همان چیزی است که استکبار جهانی به دنبال کم رنگ کردن آن است، گفت: یقینا اگر حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ضرورت نداشت، دشمن با استفاه از ابزار رسانه ای و از طریق جنگ نرم، تلاش نمی کرد که فرهنگ دفاع مقدس را برای امروزی ها بی اهمیت جلوه دهد.

وی ادامه داد: جشنواره های دفاع مقدس باید در طول سال فعالیت ثابتی داشته باشند و باید مسئولان فرهنگی نسبت به برگزاری چنین جشنواره هایی اهمیت بیشتری قائل شوند.

صدیق شریف تاکید کرد: جشنواره هایی دفاع مقدس نباید سه ماه قبل از آغاز تجلیل از برگزیدگانشان فعال شوند و یک هفته بعد از پایان مراسم اختتامیه، تعطیل شود و باید ارتباط مستمر و طولانی با مخاطبین خود داشته باشد و برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف می تواند یک نمونه بارز برای این ارتباط باشد.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به انیمیشن سازی در حوزه دفاع مقدس شود، گفت: انیمیشن سازی یکی از حوزه های تخصصی و به روز است که باید مورد حمایت بیشتر مسئولان واقع شود و برای این کار باید مستعدین در این حوزه را شناسایی و تعداد آنها را هر سال با آموزش های تخصصی افزایش دهند

ارسال نظرات