سردار باقرزاده در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور:
فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۹۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که به میزبانی استان مازندران و با حضور کاروان های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از سفرهای اثرگذار و معنوی محسوب می شود که نسل امروزی را با وقایع و حماسه های دفاع مقدس آشنا می سازد، گفت: امام خامنه ای بارها در سخنرانی هایشان به نکات کلیدی درباره اردوهای راهیان نور اشاره داشتند و ایشان فرموده اند که اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است.

وی ادامه داد: زیارت با معرفت یعنی زیارت با بینش و بصیرت و یقینا شهدای دوران دفاع مقدس هم بر اساس معرفت و اعتقاداتشان بود که به جبهه های جنگ رفتند و جانشان را در راه اسلام و ولایت فقیه اهدا نمودند.

سردار باقرزاده تاکید کرد: امام خامنه ای فرموده اند که باید از فناوری راهیان نور جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس بهره ببریم و این یعنی اینکه بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می شود.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: معتقدم که ما هنوز نتوانسته ایم هم لایحه های پر ارزش و رگه های ارزشمند این گنج بزرگ دفاع مقدس را شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس باعث ایجاد روحیاتی می شود که عبارتند از نفی ظلم و هیهات من الذله، اعتماد به نفس،روحیه تعامل و وحدت،بی اعتمادی به بیگانگان،تسلیم ناپذیری در برابر دشمن،اشتیاق برای مقابله با دشمن و امیدوار بودن در همه حال، تقویت روحیه ایثار و مقاومت و ....

ارسال نظرات