خبرهای داغ:
با حضور رئیس و اعضا ستاد بحران شهرستان شاهرود در محور شاهرود آزادشهر و گردنه خوش ییلاق تلاش برای بازگشایی مسیر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۸۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس و اعضای ستاد بحران شهرستان شاهرود از شب گذشته در گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود آزادشهر حضور دارند و با تخلیه مسافرین در راه مانده تلاش دارند با توجه به سال نو و مسافرت های هموطنان هر چه سریعتر گردنه خوش ییلاق را بازگشایی نمایند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرماندهان ارتش و سپاه ، اداره کل راه و شهرسازی و اورژانس و راهداری و هلال احمر و سایر دستگاه ها همچنان در تلاش هستند تا بتوانند راه را بازگشایی نمایند و همه پتانسیل شهرستان شاهرود در میدان حضور دارند و صبوری مردم عزیز را می طلبد.
خبرگزاری بسیج به همه عزیزان دست اندرکاران بویژه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی،گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، راهداران و هلال احمر و اورژانس و همه حاضرین در صحنه خداقوت گفته که در پایان سال با حرکت جهادی خود در خدمت رسانی به مردم در عمل حاضر هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها