معاون اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: سرهنگ زرگر معاون اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۱۶۰هزار نفر در طول سال ۹۷ میهمان اردوگاه شهید حاج کاظم رستگار در شهر اندیمشک بودند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۸۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

سرهنگ محسن زرگر افزود: سهمیه اعزام کاروانهای راهیان نور استان تهران ۶۰هزار نفر است که با توجه به حرکت خودجوش فرهنگی در اقشار مختلف مردم و همچنین اسکان و پذیرایی از کاروانهای استانهای دیگر، این تعداد به ۱۶۰ هزار نفر افزایش می یابد.

 اردوهای زیارتی یادمان های دفاع مقدس با توجه به شرایط آب و هوایی استان خوزستان در فصل بهار و برنامه اردویی راهیان نور غرب کشور با توجه به برفگیر و سردسیر بودن  این مناطق در تابستان برگزار می شود .

معاون اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: در مهر ماه فعالیت های اردوی راهیان نور از سر گرفته می شود و در قالب اقشار دانش آموزی پسر و دختر ۲۳ هزار نفر، کاروان دانشجوئی  ۷۰۰۰ نفر و اقشار کارگری به استعداد ۵۰۰۰ نفر و کارمندی ۵۰۰۰ نفر از یادمانهای دفاع مقدس بازدید بعمل می آورند .

در فصل زمستان،کاروان های بسیج محلات بصورت خانوادگی اعزام می شود که بالغ بر ۲۰ هزار نفر از استان تهران در این اردوگاه پذیرایی و اسکان می یابند .

ارسال نظرات