خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی سمنان:

محور اصلی و راه حل چالش های امروز انقلاب اسلامی جوانان هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان محور اصلی و راه حل چالش های امروز انقلاب اسلامی را جوانان دانست و از همه جوانان کشور به ویژه دانشجویان ، برای پیوستن به پویش بزرگ حمایت از گام دوم انقلاب ، دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۷۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، عباس اوتادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی پویش دانشجویان در حمایت از بیانیه گام دوم گفت: با توجه به ورود به گام دوم و دهه پنجم انقلاب اسلامی امروز نیز باید مانند گذشته با اعتماد به جوانان و ظرفیت‌های داخلی در عرصه‌های مختلف موانع پیش رو را کنار گذاشته و به اهداف والای انقلاب و به قله‌های پیش‌رو برسیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان اظهار کرد: در این چهل سال هرکجا که به جوانان اعتماد و عرصه نقش آفرینی فراهم شد ثمره‌ای جز عزت نداشته است.
وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که ۴۰ مرتبه کلمه جوان در آن قید شده است نشانگر این است که محور اصلی و راه حل چالش‌های امروز انقلاب اسلامی جوانان هستند؛ بر همین اساس باید جوانان پا به میدان عمل گذاشته و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و نقش‌آفرینی کنند.
این عضو فعال پویش دانشجویان در حمایت از بیانیه گام دوم اعلام کرد: از همه جوانان این کشور به‌ویژه دانشجویان برای پیوستن به پویش بزرگ دانشجویان در حمایت از گام دوم دعوت می‌کنم.
گفتنی است پویش دانشجویی حمایت از بیانیه گام دوم با شعار «برای پایان بخشیدن به ناکارآمدی‌های موجود بپاخاسته‌ایم» توسط دانشجویان راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر در این پویش عضو شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها