خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با عنوان کرد:
زهرایی گفت: در سال 98 می بایست طوری عمل کنیم که هر پایگاه بسیج دارای یک گروه جهادی باشد و این لبیک عملی به فرمان فرمانده کل قواست و می بایست کارها در جامعه به سمت اقدام و عمل حرکت کند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۶۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد زهرایی-رئیس سازمان بسیج سازندگی- در گفتگو با بسیج از حضور 40 گروه جهادی تلفیقی با راهیان نور به عنوان خادمین الشهداء استان خوزستان خبر داد و گفت: علاوه بر حضور جهادگران بسیجی 1614 گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق مورد نظر و محروم اعزام شده اند.

محمد زهرایی در ادامه افزود: در بیانیه دوم مقام معظم رهبری توجه به نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت قشر جوان کشوری مورد تاکید قرار گرفته است که بسیج سازندگی نیز به این اصل مهم توجه ویژه دارد و معتقد است که می توان به نسل جوان اعتماد کرد و انقلاب اسلامی را به آنها سپرد.

وی در ادامه گفت: در سال 98 می بایست طوری عمل کنیم که هر پایگاه بسیج دارای یک گروه جهادی باشد و این لبیک عملی به فرمان فرمانده کل قواست و می بایست کارها در جامعه به سمت اقدام و عمل حرکت کند.

زهرایی افزود: در ایام نوروز 1000نفر از بسیجیان در قرارگاه شهید کاظمی استان هرمزگان برای خدمت رسانی به 20 روستا حضور دارند و در آنجا مشغول فعالیت هستند همچنین 500 جهادگر بسیجی نیز در قالب قرارگاه امام رضا(ع) در منطقه یاسوج فعالیت می کنند و 500 جهادگر دیگری نیز در اطراف شهرستان نیشابور اقدام به خدمت رسانی در ایام نوروز خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها