خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: 40 نفر از روحانیون و پیشکسوتان بسیجی این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۶۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

 سرهنگ فصاحت امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور در ایام تعطیلات طی دو مرحله خواهد بود، افزود: در مرحله نخست، 40 زائر در قالب یک دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور مشرف شدند.

وی بیان کرد: مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور نیز از فروردین ماه شروع خواهد شد و پیش بینی شده است 40 زائر دیگر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثار‌گران و بسیجیان به این مناطق اعزام شوند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور نقش بسیار ارزنده‌ای در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان و آینده کشور دارد، اضافه کرد: کاروان‌های راهیان نور به عنوان اساس و پایه فناوری حرکت‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زائران پیش بینی شده است، گفت: زائران سرزمین نور به مدت چهار روز می‌توانند از مناطق مختلف عملیاتی و زیارتگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدن کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اردوهای راهیان نور در چند سال گذشته به صورت مستمر در ایام نوروز برگزار می شود و کاروان‌های اعزامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های مختلف شامل یادمان دهلاویه، یادمان شلمچه، یادمان طلائیه، یادمان هویزه، یادمان فکه و علقمه فتح المبین بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات