کاروان راهیان نور بوکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۶۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، دومین کاروان راهیان نور از بوکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام دومین کاروان راهیان نور این شهرستان، اظهار داشت: این کاروان شامل سه داستگاه اتوبوس از اقشار مختلف مردم بوکان است، که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی ادامه داد: زائران اعزامی از این کاروان به مدت سه روز از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید خواهند کرد و در طول برنامه اعزام هم با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور بوکان در اسفند ماه 97، گفت: اولین گروه از کاروان های راهیان نور بوکان که شامل دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان بودند روز 16 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده بودند و اکنون شاهد اعزام دومین کاروان از این شهرستان هستیم.

وجدی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال جدید کاروان خانوادگی بوکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور و اعزام جوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سبب می‌شود که نسل جوان با ویژگی و ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند.

همچنین در آئین بدرقه از کاروان راهیان نور بوکان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان طی سخنانی عنوان کرد: هر فکر و  مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان‌ها و ترویج و زنده نگه داشتن آنها دارد، به طور قطع شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است، لذا باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.

حجت الاسلام روح الله فتحی افزود: در حقیقت خون شهدا خاموش کننده آتش ناامنی‌ها بود و امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است، همین اردوهای راهیان نور می‌تواند سبب ترویج این فکر مقدس برای ایجاد امنیت در منطقه شود.

وی ادامه داد: حضور جوانان در اردوهای راهیان نور نشان می دهد که فرهنگ ایثار، رشادت و شهادت در میان جوانان نسل سوم انقلاب موج می زند و این نشان از بالندگی انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظرات