خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کار نیروی انتظامی در جامعه جهاد دائمی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کار نیروی انتظامی جهاد دائمی بوده و امروز برقراری امنیت و نظم عمومی کار بسیار سخت و دشواری است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۵۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

کار نیروی انتظامی در جامعه جهاد دائمی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی‌موثقی امروز در دیدار فرماندهی و مسئولان انتظامی استان با وی، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کارکنان پلیس استان در راستای ایجاد امنیت اظهار داشت: امیدوارم سال جدید برای شما همراه با خیر و برکت باشد.

وی گفت: ما در روایات دو نعمت داریم که به چشم نمی‌آید و تا انسان آن را از دست ندهد قدر آن را نمی‌داند، یکی امنیت و دیگری سلامتی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: کار شما در ناجا جهاد دائمی بوده و امروز برقراری امنیت و نظم عمومی کار بسیار سخت و دشواری است.

وی افزود: لباس شما لباس تقوی است و مظهر ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر است و شما در میدان عمل آن را تحقق می‌بخشید.

شعبانی هر چیز خلاف قانون را منکر دانست و گفت: تخلفات قانونی منکر هستند و پلیس در میدان عمل با منکرات برخورد می‌کند.

وی گفت: امیر مومنان حضرت علی(ع) یک سرباز در نظم بود و خیلی از وظایفی که شما انجام می‌دهید آن حضرت شخصاً انجام می‌داد، بنابراین کار شما با ارزش است و امیدواریم به برکت امیر مومنان در امور موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار