محمد عباسپور از برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور به میزبانی سپاه کربلای مازندران در سالن همایش شهید جهان آرای مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر تا ساعتی دیگر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۵۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری مازندران در گفتگو با بسیج مازندران اعزامی به خرمشهر و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ضمن بیان خبر یاد شده گفت: جشنواره رهاورد سرزمین نور به میزبانی مازندران بعد از اقامه نماز مغرب و عشا  سه شنبه 28 اسفند و شب میلاد فخر عالم امکان و مولود کعبه حضرت علی بن ابیطالب(ع) برگزار می شود.

محمد عباسپور اضافه کرد: این برنامه با سخنرانی میر فیصل باقرزاده و مولودی خوانی خواننده ارزشی برادر علی اصغر رستمی با تجلیل از چهار خانواده شهید اجرا می شود.

وی عنوان کرد: مراسم تجلیل از خانواده شهدا به نمایندگی از 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس و 40 شهید مدافع حرم مازندران در مجتمه شهید باکری انجام می شود که طی آن خانواده شهید یزدانخواه که 5 شهید(دو خواهر در ابتدای انقلاب، پدر و 3 برادر در دفاع مقدس)  از شهرستان فریدونکنار تقدیم نظام اسلامی کردند تجلیل می شوند.

عباسپور اظهار داشت: تقدیر از خانواده های؛ شهید تورانی ساری که منافقین بدن مطهرش را قطعه قطعه کردند، خانواده شهید مدافع وطن و امنیت املی کشور شهید روح الله سلطانی و خانواده شهید تاش موسی مدافع حرم مازندران انجام می شود.

وی ضمن اشاره به صدور و توزیع شماره میان شرکت کنندگان و قرعه کشی سفر کربلا برای دو نفر و اهدا جوایز ارزنده دیگر از پخش مستقیم این برنامه از طریق شبکه استانی و شبکه های کشور خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها