خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

راهیان نور فرصتی برای رشد معنوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: راهیان نور فرصتی برای رشد معنوی نسل جوان است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۵۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در مراسم بدرقه خانواده های اعزامی به راهیان نور، گفت: اجرای طرح اعزام به راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

وی ادامه داد: یکی از هدیه های بزرگ الهی بعد از جنگ، سفر کاروان‌های راهیان نور بود که آن را شهدا به جوانان امروز ما دادند، امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور، مردم با سفر به مناطق جنگی و نشستن بر روی خاک مقدس آن، به صورت حسی با دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و این موجب اثرگذاری فراوان  روی افراد می‌شود.

وی تصریح کرد: راهیان نور برای الهام گرفتن مردم عزیز و بلاخص جوانان از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و تجدید عهد و پیمان با آرمان های شهداء و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن اجرا می شود.

 وی افزود: نسل جوان مهم‌ترین سرمایه‌های نظام هستند که باید پویا، مقتدر، مبارز، و شهادت طلب برای رساندن ایران اسلامی به سر منزل مقصود تلاش کنند.

رستمی گفت: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی مبارزه کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات