مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر خبر داد:

خدمت رسانی ۸ گروه جهادی به محرومان بوشهری در ایام نوروز

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر از خدمت‌رسانی ۸ گروه جهادی به محرومان و نیازمندان در ایام نوروز ۹۸ خبر داد
کد خبر: ۹۱۲۱۱۳۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، ابراز کرد: در ایام نوروز ۹۸، ۸ گروه جهادی عمرانی و فرهنگی با حضور در مناطق محروم و دهستان‌های هدف آستان قدس رضوی در زمینه ساخت سرویس بهداشتی، بازسازی و تعمیر منازل مسکونی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره و... فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در آستانه سال جدید، یک گروه از خادمیاران سلامت نیز با حضور در منطقه محروم «گنخک کورا» از توابع شهرستان دشتی موفق به ویزیت و درمان رایگان یک هزار و ۳۵۰ بیمار محروم شدند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر به توزیع بسته‌های غذایی عیدانه اشاره و ابراز کرد: یک هزار و ۱۳۷ سبد غذایی با کمک و مشارکت خیران جمع‌آوری و بین محرومین استان توزیع می‌شود. ارزش هر سبد غذایی بیش از ۱۷۵ هزار و شامل ۹ قلم کالای ضروری و مورد نیاز خانوار است.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز خادمیاران رضوی برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در قالب طرح «سفیران رضوان» در استان برگزار می‌کنند.

جمالی اظهار کرد: در راستای ترویج عفاف و حجاب، ۵۰۰ بروشور با موضوعات حجاب چاپ شده و توسط خادمیاران رضوی بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماه بابرکت رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و مراسم باشکوه اعتکاف با ایام نوروز مقارن شده است، اظهار کرد: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی جشن باشکوهی در شب میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در مسجد امیرالمومنین (ع) بوشهر برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها