خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

شکلگیری جوامع بشری به دلیل نیاز به امنیت است

استاندار گفت:وقتی تاریخ را بررسی می کنیم متوجه این امر می شویم که شکل گیری جوامع بشری به دلیل نیاز به امنیت بوده است و حکومت اصولا به دلیل نیاز به امنیت شکل گرفته و یکی از وطایف ذاتی حکومتها ایجاد امنیت داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۲۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که با حضور جانشین انتظامی کشور در ستاد فرماندهی استان قزوین برگزار شد بیان کرد:امنیت، ضروری ترین امر مورد نیاز جامعه بشری است.

وی گفت:وقتی تاریخ را بررسی می کنیم متوجه این امر می شویم که شکل گیری جوامع بشری به دلیل نیاز به امنیت بوده است و حکومت اصولا به دلیل نیاز به امنیت شکل گرفته و یکی از وطایف ذاتی حکومتها ایجاد امنیت داخلی و خارجی است.

استاندار قزوین اظهار کرد:نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت، وظایف مختلفی در حوزه های خود دارد و در تمام مناسبتهای تقویمی، نیروی انتظامی پای کار است و تنوع مسوولیتهای نیروی انتظامی کاری بسیار دشوار است.

زاهدی عنوان کرد:نیروی انتظامی در بحث امنیت انتظامی، خدمات حقوقی و سایر فعالیتهای اجتماعی و به نوعی فعالیتهای دیپلماتیک خدمات گسترده ای را ارایه می دهد.

وی افزود:در استان قزوین نیز در انجام همه این امور، هماهنگی بسیار خوبی بین شورای تامین استان وجود دارد که حضور پرتلاش پلیس در این بین بسیار قابل تقدیر است.

استاندار اضافه کرد:در حوادث دی ماه سال گذشته و تحریکات دشمنان برای بهره برداری از شرایط کنونی، انصافا سردار محمودی با درایتی خاص این موارد را تمشیت می کردند و بدون هیچ آسیب و خسارتی به مردم، شرایط خاص دی ماه سال گذشته به بهترین شکل ممکن رفع شد.

زاهدی گفت:در حوزه اتباع نیاز به ساماندهی ویژه داریم که قطعا پلیس در این زمینه مانند همیشه موفق عمل خواهد کرد.

وی بااشاره به فعالیت فرمانده جدید انتظامی استان اضافه کرد: سرهنگ حاجیان نیز علیرغم جوان بودن، دارای سواد و تجربیات بزرگی در حوزه پلیس بوده و امیدواریم بتواند مدیریت سردار را به نتیجه برساند. نتیجه همکاری بین پلیس و شورای امنیت، ارامش مردم را به همراه دارد.
پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها