مسئول یادمان شهدای طلاییه در گفتگو با بسیج؛

خدمت رسانی به 4500 زائر به صورت روزانه در یادمان طلائیه

سیاحی گفت: بیشتر بازدیدکنندگان یادمان طلاییه را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند که در بعضی از روزها تعداد زائرین بازدید کننده به 4500 نفر نیز میرسد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۱۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالرضا سیاحی مسئول یادمان شهدای  منطقه طلائیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اینجانب مدت 8 سال است که در این یادمان مشغول خدمت رسانی به زائرینی هستم که از سراسر کشور عزیزمان خود را به منطقه بکر و به یادماندنی عملیات خیبر که شاهد ایثار گری های شهید حاج حسین خرازی و یاران باوفایش بوده است می رسانند.

سیاحی گفت: بیشتر بازدیدکنندگان یادمان طلاییه را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند که در بعضی از روزها تعداد زائرین بازدید کننده به 4500 نفر نیز میرسد.

ایشان اظهار داشت: در ایام نوروز این یادمان با حضور راویان مطرح دفاع مقدس و اجرای برنامه های فرهنگی توسط خادمان شهدا از بدو ورود زائرین تا خروجشان و با برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه های مذهبی توانسته است با امکانات حداقلی و بسیار اندکی که در اختیار دارد رضایت زائرین را جلب نماید.

وی در ادامه افزود: خادمین شهدا در این یادمان با حرکت جهادی و بدون دریافت هیچگونه اعتباری توانستند محلی را به طور موقت با استاعنت از حضرت زهرا (س) و با نام مبارک بیت الزهرا برای اسکان و اقامه نماز جماعت حداقل هزار نفر از عزیزان زائرین را  تامین کنند تا گامی هر چند کوچک برای جلب رضایت عزیزان برداشته باشند.

سیاحی در پایان با درخواست از مسئولین امر گفت: از مسئولین محترم تقاضا داریم با توجه به حضور جمع کثیری از هموطنانمان در این مکان متبرک ، در خصوص احداث دو مکان مناسب برای اسکان زائرین برای صرف نهار و اقامه نماز جماعت و همچنین در راستای تامین آب شرب و غیر شرب و تامین برق یادمان شهدای منطقه طلائیه آستین خدمت به شهدا را بالا بزنند .

ارسال نظرات