دیدار سردار سلیمانی با مدیر حوزه علمیه سیدالشهداء خرمشهر

حجت الاسلام و المسلمین حمادی از حضور طلاب در طرح های صالحین و فعالیت در مدارس و مساجد بعنوان سرگروه صالحین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۱۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بعد از ظهر امروز سردار یعقوب سلیمانی- فرمانده مرکزی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج- با مدیر حوزه علمیه سیدالشهداء خرمشهر دیدار کرد

در این دیدار حجت الاسلام نصر حمادی مدیر حوزه علمیه سید الشهدا ء (ع)خرمشهر گزارشی از وضعیت این حوزه ارائه کرد و با بیان اینکه استقبال بسیار زیادی از مدارس علمیه در این منطقه می شود .

وی گفت : از طلاب پایه های علمیه بالا در مدارس و مساجد استفاده می شود،که تاثیر خیلی خوبی داشته است

وی همچنین از آسیب های فرهنگی فراوانی در مناطق مرزی خبر داد و گفت : برنامه های پژوهشی و تالیف کتاب و مقاله همچنین تربیت استاد و پرورش نیروهای انقلابی و اسلامی برای کشور مهمترین هدف حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام حمادی از حضور طلاب در طرح های صالحین و فعالیت در مدارس و مساجد بعنوان سرگروه صالحین خبر داد.

وی افزود : با توجه به میزبانی حوزه علمیه خرمشهر از زائران سرزمین نور و اربعین حسینی نیازمند حمایت بیشتر مسئولین است.

سردار یعقوب سلیمانی نیز در این دیدار با اشاره به دستاوردهای راهیان نور گفت : بومی شدن برنامه های فرهنگی و راه اندازی گروه های نمایشی و هنری با حضور بیش از 1000 نفر هنرور در خرمشهر از ره آوردهای راهیان نور در این منطقه است.

وی همچنین با اشاره به آثار اقتصادی راهیان نور در بهبود معیشت مردم منطقه فعالیت بازارچه های راهیان نور را از دیگر برکات این رویداد بزرگ فرهنگی دانست

این مقام مسئول خاطر نشان کرد :افزایش ظرفیت اسکان در منطقه از دیگر برکات اردوهای راهیان نور است.

وی همچنین مسجد جامع خرمشهر را از نمادهای اصلی مقاومت در این شهر دانست و بر پایی نمایشگاه هدفمند در این محل با بکار گیری راویان مجرب به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تاکید کرد . گفتنی است این مقام مسئول ضمن بازدید از قسمتهای مختلف حوزه علمیه سیدالشهدا بخشی از آثار باقیمانده از دوران دفاع مقدس در مسجد این حوزه را بازدید کرد و برای حمایت از حوزه علمیه به منظور میزبانی از زائران راهیان نور و اربعین حسینی قول مساعد داد.

ارسال نظرات