در گفت و گو با بسیج بیان شد:

حضور طلاییه داران امر به معروف در مناطق گردشگری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ از حضور طلاییه داران امر به معروف و نهی از منکر در مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۰۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره ضرورت حضور گروه طلاییه داران در جامعه اظهار کرد: گروه طلاییه داران در قالب 4 گروه 4 نفره متشکل از خواهر و برادر برای اجرایی کردن امر مشاوره، توزیع بسته های فرهنگی، راهنمایی و ارشاد در مناطق گردشگری حضور خواهند داشت.

وی بابیان اینکه این گروه ها در 5 ماهه گذشته فعالیت خوبی داشته اند، عنوان داشت: وظیفه این گروه ها ارشاد و راهنمایی ، کمک به مردم، مشاوره و توزیع بسته های فرهنگی در بین جهت پیشگیری و مقابله با مسائل مخالف فرهنگ مردم منطقه همچون بد حجابی و ... می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور این افراد در جامعه، نوعی بازدارندگی به همراه دارد، بیان داشت:  با حضور مسافران و گردشگران در مناطق گردشگری که با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف وارد می شوند می تواند نوعی تهاجم فرهنگی را به دنبال داشته باشد که گروه طلاییه داران در جهت رفع این مهم با ارتباط گیری، با این افراد به صورت دوستانه خدماتی همچون مشاوره، ارشاد را انجام می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ از رضایتمندی مسئولین و مردم شهرستان از فعالیت گروه طلاییه داران خبر داد و گفت:  با فعالیت این افراد درصد احساس امنیت در بین خانواده ها بسیار بالا و مشهود می باشد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما برای ایجاد فرصت گردشگری به همراه احساس امنیت در خانواده ها می‌باشد تا افراد با حضور در مناطق گردشگری بدون هیچگونه حاشیه ای سفر خوبی را داشته باشند.

ارسال نظرات