مسئول بسیج جامعه زنان کشوردر گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را ارزنده دانست و بر حضور زنان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۹۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مینو اصلانی مسئول بسیچ جامعه زنان کشور ضمن تشریح برنامه های راهیان نور در حوزه بانوان کشور گفت: 3 یادمان زن در مناطق عملیاتی جنوب با هدف یادآوری رشادت های زنان و نقش موثر آنها در هشت سال دفاع مقدس آماده خدمت رسانی به زوار کاروان های راهیان نور است.

وی در ادامه افزود: چایخانه اهواز و منزل مادر شهید علم الهدی دو جاذبه گردشگری در راهیان نور محسوب می شوند که  چگونگی پشتیبانی زنان از جبهه های جنگ حق علیه باطل را نشان می دهند.

اصلانی به اهمیت عملیات فرهنگی در راهیان نور اشاره کرد و گفت: در سال 98 تعداد زیادی از راویان آموزش دیده خواهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند تا بتوانند ضمن برقراری ارتباط بهتر با بانوان و نسل جوان به انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس بپردازند.

وی در ادامه از تجهیز سکونت گاههای مناسب بانوان در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: توسعه زیر ساخت ها و سکونتگاهها جهت رفاه بانوان در دستور کار راهیان نور 98 قرار گرفته است و در کنار این اماکن نمایشگاه های فرهنگی عفاف و حجاب بر پا خواهد شد.

استقبال بسیار زیادی از مقوله خادمین توسط بانوان کشور شده است و طی برنامه ریزی انجام شده و با توجه به امکانات این عزیزان بعد از ثبت نام به صورت دوره ای به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

 

 

ارسال نظرات