فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در آستانه سال نو ۵۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین علیه السلام شهرستان‌های استان اردبیل در قالب ۱۱ اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی عید خود را در کنار شهدا جشن بگیرند.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۹۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
اعزام ۵۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های امام حسین به راهیان نور/بسیجیان اردبیل کنار سفره شهدا عید خود را جشن میگیرند/ راهیان نور یک مسیر الهی و یک سفر معنوی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آستانه سال نو با بدرقه مسئولان سپاه حضرت عباس و تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل کاروان راهیان نور گردان‌های امام حسین علیه السلام شهرستان‌های استان در قالب کاروان راهیان نور تیپ ۳۷ عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصل فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: راهیان نور یک سفر عادی نیست راهیان نور یک مسیر الهی و یک سفر معنوی است و حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حفظ ارزش‌های الهی و نظام و انقلاب را به دنبال دارد.

محمدی اصل افزود این کاروان در قالب ۱۱ اتوبوس و به تعداد ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان‌های اردبیل توفیق این را داشتند که امروز عازم یک زیارت با معرفت در آستانه و در ایام عید نوروز سال ۹۸ باشند و به مدت ۵ روز در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق عملیاتی دهلاویه، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و یادمان‌های عملیات‌های بیت المقدس بازدید خواهند نمود.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور افزود: هدف از اعزام این کاروان‌ها به سرزمین نور و به مکان‌هایی که شهدای هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان و جانبازان در آنجا قدم برداشتند تا ذره‌ای از خاک میهن به دست نااهلان و دشمنان نیافتند و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت ترویج یابد.

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس علیه السلام گفت: خیلی‌ها در این ایام در کنار خانواده‌های خود سال نو را تحویل می‌کنند و در کنار عزیزان خود هستند، اما عده‌ای از افراد مخلص و بسیجی به خواسته خودشان در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند تا سال نو خود را در کنار یادمان‌های شهدا و شهدای گرانقدرمان باشند و لحظه‌های خوب خودشان را در این ایام عزیز را با شهدا تقسیم کنند.

سرهنگ محمدی اصل با بیان اینکه بسیجیان گردان‌های استان اردبیل همچون سال‌های گذشته عید خودر را در کنار سفره شهدا جشن خواهند گرفت، افزود: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی یکی از مهمترین رسالت‌ها جامعه به جهت زنده نگه داشتن یاد و ارزش‌های این عزیزان می‌باشد.
ارسال نظرات