راه اندازی واحد آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق

واحد آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد امروز در یاسوج راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۷۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
رئیس مرکز آموزش و پژوهش صنعت آب و برق فارس (منطقه جنوب) در آئینی که به همین منظور برگزار شد گفت: ظرفیت آموزشی کارکنان چهار شرکت آب راه اندازی واحد آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق در استانمنطقه ای، آبفای روستایی، شهری و توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت بوده که تا پیش از راه اندازی این واحد آموزشی تنها ۱۷ و نیم درصد آن توسط مرکز آموزش و پژوهش فارس پوشش داده می‌شد.
حیدری افزود: پیش بینی می‌شود با راه اندازی این واحدآموزشی در یاسوج ظرفیت پوشش دهی پژوهش و آموزش به کارکنان صنایع آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.
وی گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی لازم بر اساس استاندارد‌های وزارت نیرو و استفاده از طرفیت محققان و اساتید دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف صنایع آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین رویکرد‌های این واحد آموزشی است.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان هم نبود مکانی مناسب برای ارائه آموزش تخصصی و انجام پژوهش ویژه کارکنان صنعت آب و برق در استان را از مهمترین نیاز‌های ضروری این صنایع دانست و گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر توسط مسئولان استان با وزارت نیرو و موسسه آموزشی علمی و کابردی صنعت آب و برق کشور سرانجام مجوز‌های لازم برای راه اندازی این واحد در استان اخذ شد.
راهزادی افزود: ارتقاء سطح آگاهی کارکنان این صنایع، تقویت دو حوزه صنعت و دانشگاه، کمک به توسعه و پیشبرد اهداف و جلوگیری از اعزام کارکنان صنایع آب و برق به سایر استان‌ها برای فراگیری آموزش‌های کوتاه مدت از مهمترین مزایای راه اندازی این واحد آموزشی در استان است.
گفتنی است این واحد آموزشی در فرعی ۱۴ خیابان گلستان یاسوج راه اندازی شد.
ارسال نظرات