فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از فعالیت ۴۰۰ جهادگر در منطقه هشتبندی میناب خبر داد و گفت: این گروه جهادی در ایام نوروز 98 به احداث ۳۰ باب منزل مسکونی برای ایتام و ویزیت پنج‌هزار نفر در بیمارستان صحرایی می‌پردازند.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۶۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذری سالاری  حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی فعال در هشتبندی  در میناب اظهار داشت: به همت قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی در ایام عید در منطقه هشتبندی میناب مشغول به فعالیت خواهند بود.

وی افزود: در ایام سال جدید، یک‌هزار و 500 نفر در قالب ۵۰ گروه جهادی در زمینه‌های پزشکی، علمی، آموزشی، فرهنگی و ... در استان هرمزگان فعالیت خواهند کرد.

‎سالاری ادامه داد:  این گروه جهادی در ایام نوروز 98 به احداث ۳۰ باب منزل مسکونی برای ایتام و ویزیت پنج‌هزار نفر در بیمارستان صحرایی می‌پردازند.

‎وی افزود: ۴۰ مبلغ از این گروه جهادی ۴۰۰ نفری جهت تبیین احکام دینی و اعتکاف در روستاهای منطقه حضور می‌یایند. برگزاری کلاس‌های آموزشی کنکور برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و همچنین اهدای پنج هزار کتاب به مدارس و کتابخانه‌های این منطقه از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است.

‎فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: این گروه جهادی تا ششم فروردین ماه 98 در این منطقه حضور دارد و خدماتی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، پزشکی و ... ارائه می هدند.

ارسال نظرات