خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه شهرستان لامرد خبر داد:
سرهنگ عبدالله زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از اعزام بیش از ۵۰۰ نفر زائر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۶۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ عبدالله زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از اعزام بیش از 500 نفر زائر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس  خبر داد.

این عضو شورای تامین شهرستان لامرد اظهار داشت: امروزه فرهنگ ایثار و ارزش های آن با زندگی روزمره طیف عظیمی از مردم عجین شده و در متن زندگی آنان جریان پیدا کرده است، ما در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این حقیقت ناب، همانند 8 سال دفاع مقدس شاهد استقبال جوانان از این حرکت عظیم فرهنگی هستیم و عمده مخاطبان سفرهای راهیان نور را قشرجوان از تمامی طیف ها و صنف ها تشکیل می دهند.

فرمانده سپاه لامرد در خصوص اعزام های راهیان نور افزود: در سال جاری با برنامه ریزی ها و همت و تلاشی که قرارگاه راهیان نور در شهرستان صورت گرفت تا کنون بیش از 640 نفر زائر دانش آموز دختر و پسر و دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی بیان داشت: به لطف الهی و مدد از ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای عزیز، قریب به 500 نفر زائر خواهر و برادر از مساجد و محلات سطح شهرستان در تاریخهای 21 و 25 اسفند ماه به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد و از مناطق عملیاتی کربلای 4 و 5 ، بیت المقدس، طلائیه، چزابه، کانال کمیل و حنظله، فکه، فتح المبین و عملیات محرم در منطقه شرهانی بازدید بعمل می آورند.

سرهنگ عبدالله زاده در ادامه افزود: در اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی، راویان دفاع مقدس، طلاب و خادمین شهدا حضور پررنگی دارند که بویژه در محتوا بخشی به این جریان بزرگ فرهنگی نقش آفرین هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها