در مراسمي از افتخار آفرينان و همچنين مدال آوران المپيادها و برگزيدگان جشنواره خوارزمي با حضور مسئولین تجليل شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۳۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در مراسمی با حضور مسئولان استان از دانش آموزان یزدی که موفق شدند درکنکور سراسری م. رتبه نخست کنند و همچنین مدال آوران المپیاد‌ها و برگزیدگان جشنواره خوارزمی تجلیل شد.
دراین مراسم از ۶۶ نفر از رتبه‌های برتر کنکور سال ۹۷، ۱۳ نفر المپیاد‌های جهانی و کشوری و همچنین ۵ نفراز جشنواره خوارزمی و در مجموع از ۸۴ نفر تجلیل شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با ارائه آمار و گزارش از عملکرد این اداره کل گفت: دانش اموزان یزدی درآزمون سراسری سال ۹۷ با کسب قبولی ۵۰ درصد در کلیه گروه‌های اموزشی رتبه نخست کشور را از آن خود کردند.
دانافر افزود: در گروه علوم ریاضی با ۸۵/۶ درصد، در گروه علوم تجربی با ۴۶/۹ درصد و در گروه علوم انسانی با ۷۷/۶ در صد دانش آموزان یزدی توانستند صدرنشینی استان در کنکور را حفظ کنند.
وی دلسوزی معلمان، ایجاد شرایط مناسب تحصیلی، ارتقا کیفیت، تلاش و جدیت معلمان و دانش آموزان در تحصیل علم و پژوهش را از دلایل موفقیت دانش آموزان یزدی در کسب این موفقیت برشمرد.
در این جشن بزرگ همچنین از معلمان و والدین این دانش آموزان تجلیل و با اهداءلوح سپاس از زحمات آن‌ها قدردانی شد.
استاندار دراین مراسم با بیان اینکه باید از همه استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان و نخبه‌ها برای حضور در استان و توسعه و پیشرفت استان بهره ببریم افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با فارغ التحصیلان دانشگاهی از اولویت‌های استان است.
طالبی افتخار بیست و پنجم صدر نشینی کنکور استان را مدیون تلاش دانش آموزان، مدیران، کارکنان و حمایت خانواده‌های یزدی در امر تحصیل فرزندان خود برشمرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات