امیر سعید اثنی عشری روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای ارتش در استان کردستان اظهار داشت: در راستای اعتقادات خود انقلاب کردیم و با پشتوانه همین اعتقادات در دفاع مقدس مقابل دنیا ایستاده و دستاورد‌های ارزشمندی را بدست آورده ایم.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۲۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر سعید اثنی عشری روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای ارتش در استان کردستان اظهار داشت: در راستای اعتقادات خود انقلاب کردیم و با پشتوانه همین اعتقادات در دفاع مقدس مقابل دنیا ایستاده و دستاورد‌های ارزشمندی را بدست آورده ایم.

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس رهبری امروز بر فرهنگ ایثار شهادت تاکید ویژه دارند، افزود: بزرگان دین و شهدا از جان خود گذشتند، اما از آرمان هایشان که همان احیا دین جدشان بود نتوانستند بگذرند.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان یادآور شد: یادواره‌های شهدا اهداف بسیار مهمی را دنبال می‌کند که یکی از این اهداف یادآوری به خانواده این بزرگواران است که آنان را فراموش نمی‌کنیم.

وی یکی دیگر از اهداف این اجلاسیه‌ها را زنده نگه داشتن آرمان شهدا اعلام کرد و گفت: این اجلاسیه‌ها همچنین فرصتی برای مسئولان است تا با حضور خود دینی را که نسبت به خانواده شهدا، کشور و رهبری دارند ادا کنند.

امیر اثنی عشری اظهار داشت: در این اجلاسیه‌ها باید جوانان را از هشت سال جنگ تحمیلی و جان فشانی‌های شهدا و رزمندگان برای دفاع از این آب و خاک آگاه کنیم.


شهدا به ما عزت دادند

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم در این نشست گفت: شهدا به ما عزت دادند و در سال‌های سخت که انقلاب و مرز و بوم به حامی و فداکار نیاز داشت، پیشقدم بودند.

حجت الاسلام خلیل عبدالهی اظهار داشت: شهدای قهرمان از عزیزان خود دل کندند و در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند این مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد.

وی با اشاره به اینکه امروز خط مقدم ما سوریه و خلیج فارس ما باب المندب است، یادآور شد: دشمن باید بداند نیرو‌های مسلح نمی‌گذارند منافع ملی ما در آب‌های آزاد به خطر بیفتد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران سه هزار و ۳۵۴ شهید در کردستان داشته است.


در مجموع ۳۰ هزار نفر در خاک استان کردستان به شهادت رسیده اند که از این تعداد، پنج هزار و ۴۶۷ شهید بومی استان بوده اند.

در پایان این اجلاسیه از خانواده شهدای ارتش در استان کردستان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات