بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس با صدور بیانیه حادثه تروریستی درمساجد کشور نیوزیلند را محکوم نمود
کد خبر: ۹۱۲۱۰۲۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در بخشی از بیانیه بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان آمده است:
 
گسترش اسلام نه تنها در نزدیکی محل نزول آن بلکه در دورترین نقاط دنیا هر روز در حال پیشرفت است و این گسترش موجب خشم سردمداران استکبار شده و با تمام و توان و نیرنگ خود در صدد اسلام هراسی و جلوگیری از ترویج این دین الهی هستند.
 

استعمار جهانی، در راس آمریکا جنایتکار که می‌بیند در تقابل با اسلام کاری از پیش نبرده دست به دامان عده‌ای جاهل و بی فکر شده تا با عملیات‌های کور و بی گناه کشی قلب مردم جهان را از مسلمین آزرده کند.
 

استکبار می‌داند که اگر اسلام حاکم دنیا شود عدالت، صلح، برابری و همه ارزش‌های والا حاکم می‌شود و جایی برای اعمال زور گویانه او باقی نمی‌ماند.


این بیانیه در ادامه می‌نویسد با کمال تأسف و تأثر، یک بار دیکر حرمت بیوت الله شکسته شد و ده‌ها نفر از مسلمانان بیگناه و بی ‏دفاعی که برای نماز ونیایش در دو مسجد در کشور نیوزیلند تجمع کرده بودند قربانی حملات ناجوانمردانه تروریستی شدند.

ما بسیجیان مساجد و محلات استان کردستان ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی وحشیانه و به دور از انسانیت اعلام می‌داریم که تا آخرین نفس در راه برچیدن بساط ظلم و جور از پا نخواهیم ایستاد و به توفیق الهی روزی خواهد رسید که بانگ اذان در مناره مساجد سراسر دنیا به صدا درآمده و استکبار خار و ذلیل خواهد شد.

سازمان بسیج مساجد و محلات ابراز همدردی و همبستگی خود را با بازماندگان این جنایت اعلام داشته، برای قربانیان مظلومی که در خانه خدا مهمان خدا بودند رحمت الهی، و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت می‏ نماید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات