دادستان بندرعباس با اخطار به افراد سواستفاده‌گر، تاکیدکرد: افرادی که با سوءنیت برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند که منجر به عواقب ناخوشایندی برای شهروندان می‌شود بدانند که با برخورد شدید قضایی مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۱۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ابوالفتح ابوالهادی،  اظهار داشت: چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های ایران است که در آخرین چهارشنبه اسفندماه برگزار می‌شود، بهتر است این جشن به جای دود و آتش با شیرینی و شربت همراه باشد.

وی افزود: شیطنت عده‌ای از افراد در این جشن بعضا موجب صدمات جبران‌ناپذیری به هموطنان عزیزمان منتهی می‌شود.

دادستان شهرستان بندرعباس با اخطار به افراد سواستفاده‌گر، تاکیدکرد: افرادی که با سوءنیت برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند که منجر به عواقب ناخوشایندی برای شهروندان می‌شود بهوش باشند که با برخورد شدید قضایی مواجه خواهند شد، خصوصا اگر این کارها به قصد ایجاد ناامنی صورت پذیرد.

ابوالهادی گفت: نگهداری، حمل و خرید و فروش مواد محترقه به موجب ماده ۱۲ قانون مجازات مرتکبین قاچاق اسلحه و مهمات جرم است.

وی درخصوص برخورد دادگاه با مجرمین چهارشنبه‌سوری، بیان داشت: استفاده از مواد محترقه اگر منتهی به آسیب بدنی شود علاوه بر مجازات حبس، موجب پرداخت دیه به مصدومین نیز خواهد شد.

دادستان شهرستان بندرعباس تصریح کرد: تمامی مسؤولین و ارگان‌های مربوط برنامه‌ریزی لازم را برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند چهارشنبه آخر سال به‌عمل آورده‌اند.

ابوالهادی گفت: شهروندان با پرهیز از اقدامات نابهنجار و مخاطره‌آمیز، پایان سال خوبی را برای خود، خانواده و شهرستان رقم بزنند.

ارسال نظرات