مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت عیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از روز دو شنبه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۱۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هدایت صفری با اشاره به اینکه  29 هزارو10 خانوار از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، گفت: از مجموع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 24 هزار و 904 خانوار کمک ‌معیشت بگیر و الباقی  در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.که در 11ماهه سال جاری بیش از 54میلیارد تومان کمک معیشت  پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه  عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری خانواده‌های تحت حمایت است،خاطرنشان کرد:این عیدی فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز  و به صورت نقدی قابل برداشت می باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان  زنجان  از تحقق شعار «عیدی برای همه» از سوی مردم نیک‌اندیش وخیراستان زنجان خبرداد و افزود :مردم خیر ونیکوکار استان امسال نیز صحنه های زیبایی از همدلی ،مهربانی ونوعدوستی  را به نمایش گذاشتند  که کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

صفری  همچنین به افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد از سال آینده اشاره وتصریح کرد: از فروردین سال  98 مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با 20 درصد افزایش پرداخت  می شود

ارسال نظرات