خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۲۱۰۰۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گروه جهادی رضوان از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر تهران و حوزه علمیه قم از 22 اسفند به شهرستان نهبندان اعزام شدند و در زمینه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا 4 فروردین 98 به مردم این منطقه خدمات ارائه می دهند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید جمعی از مسئولین از اقدامات این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه ما هر ساله در ایام تعطیلات نوروز حضور گروه های جهادی را در اقصی نقاط استان داریم و به خصوص گروه های جهادی که از دانشگاه های تهران میهمان استان هستند؛ در شهرستانهای مرزی حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه امروز بازدید از گره جهادی رضوان را به همراه تعدادی از مسئولین داشتیم افزود: گروه جهادی رضوان 12 سال است که حضور مداوم در مناطق محروم نهبندان فعالیت دارد و این گروه جهادی منطقه هدفش را این شهرستان قرار داده است و به طور مداوم هر ساله خدماتی را به مردم منطقه در روستاهای محروم ارائه می کند.

مسئول بسیج سازندگی استان ادامه داد: با توجه به اینکه این گروه سابقه طولانی حضور در این مناطق دارد ارتباط گیری خوبی با اعضای هسته های جهادی روستاها داشته و در طول سال به طور مستمر خدمات مورد نیاز مردم را دنبال می کنند و خدمات فرهنگی عمومی و اشتغال را پیگیر هستند.

وی با بیان اینکه امسال 130 نفر از جهادگران در منطقه حضور پیدا کردند خاطرنشان کرد: این جهادگران ایام عید را میهمان مناطق و روستاها هستند و در عرصه های عمرانی و اشتغال و به طور ویژه زیرساخت های عمرانی مرتبط با اشتغال فعالیت دارند.

هنری اضافه کرد: یکی از برنامه ها واحدهای الگویی دام و طیور است که در این منطقه ساخته می شود و پروژه های مختلف در عرصه های نهالستان، کارگاه های اشتغال و تکمیل پروژه های قبل را نیز دارند.

 وی با اشاره به مجموع پروژه هایی که جهادگران امسال در این منطقه کار می کنند عنوان داشت: گروه های جهادی توانستند 200میلیون تومان از منابع خیرین را جذب و وارد استان کنند و برای اجرای پروژه ها خدمات لازم را به مردم استان ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها