خبرهای داغ:
مسوول هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت
موفق گفت:رقم صادرات استان قزوین 470 میلیون دلار پیش بینی شده بود و با تلاش مدیران، تا 11ماهه سالجاری، 850 میلیون دلار صادرات در استان انجام شده که نشان دهنده رشد 100 درصدی می باشد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۹۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ایرج موفق در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بیان کرد: سال 97 سال سخت و پرتنشی برای واحدهای تولیدی بود و با توجه به تحریمها، عدم ثبات قیمت ارز و ثبت سفارشها مشکلات عدیده ای در حوزه صنعت و تولید به وجود آمد.

وی گفت:طبق موافقت وزیر صنعت با تفویض اختیار صد در صدی به استانها و پیگیری امر، موجب کاهش مدت زمان ثبت سفارش و محول شدن کار به استانها شد.

مشاور معاون توسعه مدیریت منابع و امور استانهای وزارت صمت اظهار کرد:دستور العمل تولید و اشتعال به استانها ابلاغ شده و در سال 98 این موضوع در دستور کار ویژه قرار می گیرد.

موفق عنوان کرد: طبق تبصره 18 یارانه ای با کارمزد 12 و 14درصد به تولید کنندگان پرداخت می شود که روند کار تولید ادامه داشته باشد.

وی افزود:استان قزوین حدود 4/6 درصد صنعت کشور را داراست و 4 هزار پروانه صنعتی در استان قزوین پرداخت شده و شرایط ویژه ای در تولید و صنعت دارد.

مشاور معاون توسعه مدیریت منابع و امور استانهای وزارت صمت تصریح کرد:کار کردن در قزوین شرایط ویژه ای دارد و با توجه به بومی بودن مدیریت جدید صمت قزوین، میتوان با توان و شناخت بیشتر شرایط بهتری را در حوزه تولید استان ایجاد کرد.

موفق اضافه کرد:هزار و 800 جواز تاسیس در استان قزوین وجود دارد که 400 واحد بالای 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته همچنین رقم صادرات استان قزوین 470 میلیون دلار پیش بینی شده بود و با تلاش مدیران، تا 11ماهه سالجاری، 850 میلیون دلار صادرات در ایتان انجام شده که نشان دهنده رشد 100 درصدی می باشد.

وی گفت:تعداد 200 معدن در استان ، پروانه بهره برداری دریافت کرده اند. همچنین در ستاد رفع موانع تولید استان قزوین رتبه یک و در پرداخت تسهیلات رتبه 4را داراست.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها