نشست علمی پژوهشی سیاسی با حضور فعال سیاسی و فضای مجازی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۹۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست ضیایی گفت: اولین وظیفه ما امید بخشی به جامعه است و نباید به گونه ای برخورد کنیم که در نارضایتی از دولت عملاً نظام زیر سؤال برود و ناامیدی را ترویج دهیم! و در این راستا بزرگترین جهاد مقابله با محاصره تبلیغاتی دشمن است زیرا دشمن شبهه افکنی می کند و ما باید کار عملیاتی انجام دهیم.
وی افزود: تمدن اسلامی اگر بخواهد شکل بگیرد عمل می خواهد و از آنجایی که 70-80% جمعیت را جامعه زنان تشکیل می دهند و چون تربیت فرزندان را برعهده دارند می توانند در عمل از جمله قشر تأثیرگذار جامعه باشند و در این رابطه باید به مقوله فضای مجازی و مدیریت آن بخصوص برای فرزندان خیلی حساس و دقیق باشند چرا که هم اکنون اینستاگرام و توییتر خاکریز دشمن شده و هر لحظه و ثانیه فرزندان ما را مورد اصابت هجمه های خود قرار می دهند.
این فعال فضای مجازی ضمن بیان توصیه هایی اظهار کرد: اولین توصیه علم و پژوهش است تا باعث ایجاد فرهنگ شود، وقتی فرهنگ ایجاد شد سبک زندگی نیز ایجاد می شود.
وی با بیان معنویت و اخلاق به عنوان دومین توصیه گفت: در صورت نبودن این دو عنصر اقتصاد و سیاست بر باد می رود و همه را به انحراف می کشد.
 ضیایی گفت: عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید طهارت اقتصادی را مطالبه نماییم چرا که شرط مشروعیت عدالت است و در این زمینه باید به مقوله وقت، مطالعه و کار توجه بیشتری شود و ایمان فراموش نشود چراکه اگر ایمان نباشد به خسران می رسیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات