دومین روز کمپین « یک اسباب بازی،یک لبخند» در شهرک پردیس محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۶۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) آمده که ایشان فرمود: من بچه‌ها را به دلیل پنج صفت دوست دارم، اول آنکه بسیار گریه می‌کنند و دیده گریان کلید بهشت است یعنی گریه از خوف خدا در زندگی زیاد کنی. دوم آنکه با خاک بازی می‌کنند یعنی تکبر و نخوت و خودپسندی در آن‌ها نیست. سوم آنکه با یکدیگر دعوا می‌کنند ولی زود آشتی کرده و کینه به دل نمی‌گیرند. چهارم، چیزی برای فردا ذخیره نمی‌کنند، چون آرزوی دور و دراز و طمع طولانی ندارند. پنجم، خانه می‌سازند و سپس خراب می‌کنند دلبسته و وابسته به امور دنیوی نیستند؛ و چه زیباست که ما که خود را رهرو این پیامبر مهربانی‌ها و رحمت و امامان معصوم میدانیم خود نیز در این مسیر قدم برداریم و چه زیبا مردمان سرزمین من زیبا این احترام به بچه‌ها را انجام می‌دهند و در حرکتی مردمی خنده و خوشحالی کودکان را در آستانه عید بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.
دومین روز کمپین «یک اسباب بازی، یک لبخند» با اجرای برنامه توسط عمو نوروز و حاجی فیروز در شهرک پردیس مهدی آباد شاهرود توسط سازمان مردم نهاد آوای اسفند با ایجاد لحظاتی شاد برای کودکان برگزار شد.
در این برنامه که با همکاری خانه هنرمندان شاهرود برگزار شد، اسباب بازی‌های تهیه شده با حضور هنرمندان شاهرودی به کودکان این محله کم برخوردار اهدا شد.
لازم به ذکر است اولین روز این کمپین همزمان با میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود اجرا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها