آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور شامگاه امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن شهید جهان آرا مجتمع اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۶۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور شامگاه امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن شهید جهان آرا مجتمع اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

 آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در کنار بسیجیان ارودی راهیان نور برگزار شده تا زمینه را برای هنرمندان و ادیبان علاقمند به عرصه راهیان نور و دفاع مقدس مهیا کند.

سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری این جشنواره پیام امام و انقلاب اسلامی را استقلال و خودکفایی دانسته و اظهار کرد: مردم برای تحقق شعار انقلاب اسلامی جلوی زیاده خواهی دشمنان اسلام ایستاده و با هشت سال ایستادگی در مقابل پیشرفته ترین سلاح های دشمنان از سراسر دنیا مقاومت و دفاع مقدس را رقم زدند.
وی با اشاره به اینکه توکل، از خودگذشتگی، صبر در مقابل ارزش های مقدس نهضت عاشورا را در دوران دفاع مقدس می توان دید، افزود: مردم ایران به ویژه جوانان در دفاع از اعتقادات الهی و انقلاب اسلامی باهم متحد شده و به صحنه آمدند تا دنیا بداند میانگین سنی شهدا و رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی ۲۱ سال و این یعنی جوانان حامی و پاسدار انقلاب هستند.
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور قدمی مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده که در امتداد راهیان نور واقع شده است.

در ادامه اختتامیه جشنواره آثار ارسالی که در قالب های شعر، داستان، متن ادبی، دلنوشته، عکس، فیلم، فیلمنامه و نمایشنامه مناطق عملیاتی دفاع مقدس از میان قریب به 40 هزار اثر رسیده به این دوره از جشنواره تهیه و ارسال شد، 6۰ نفر به عنوان منتخب کشوری در زمینه های مختلف برگزیده و طی برگزاری این مراسم با عنوان اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که در سالن شهید جهان آرا مجتمع اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار گردید، از آنان تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی ما در قرارگاه اطلاع رسانی شهید کابلی، در پایان این مراسم برگزیدگان این جشنواره از استان مازندران در بخش فیلمنامه عزیزالله محمدپور، رضا بسطامی، در بخش عکس حمیدرضا احمدی اَتویی، سمیرا رمضانی، نازنین قریشی، در بخش داستان نویسی راحله پاشایی، مائده عبدی، در بخش کلیپ تارا رضوانفر و در بخش نمایشنامه نویسی محسن صفری به عنوان برگزیدگان استان مازندران در شانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها