خبرهای داغ:
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین:

جدیت در ارتقای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی

فرخزاد گفت:امسال ارتقای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی را با جدیت دنبال می کنیم تا خاطرات خوشی در ذهن میهمانان باقی بماند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۵۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار، در شورای ترافیک استان رونق گردشگری را یکی از اهداف مهم سند چشم انداز قزوین نام برد و بیان کرد: با برنامه های تدارک دیده شده طی سال های اخیر در این حوزه شاهد رشد 20 تا 25 درصدی بازدید از بناهای تاریخی و ابنیه های گردشگری استان بوده ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای معرفی ظرفیت های گردشگری شهر و استان قزوین با هدف جذب گردشگران نوروزی انجام شده است، گفت: تبلیغات آثار و ابنیه های تاریخی قزوین در تهران از جمله این اقدامات بوده است.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین با اشاره به اینکه امسال برای معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین از ظرفیت فضای مجازی نیز به شکل گسترده استفاده شد، اظهار کرد: امسال ارتقای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی را با جدیت دنبال می کنیم تا خاطرات خوشی در ذهن میهمانان باقی بماند.

فرخزاد ضمن اشاره به اینکه قزوین به عنوان شهر و استانی پاکیزه معرفی شده، اضافه کرد: قزوین شاداب، استان و شهری پاک، نزدیک ترین مقصد شعار نوروز 98 ما می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح خانه تکانی طبیعت در روزهای 23 تا 25 اسفند،گفت: در این طرح با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و راهداری، آلودگی ها و زباله موجود در حاشیه آزادراه های استان با هدف استقبال از نوروز پاکسازی شد و همچنین بخشی از حاشیه آزادراه قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیز نهال کاری شد.

فرخزاد با اشاره به رشد زیرساخت های گردشگری از جمله در حوزه اماکن اقامتگاهی، مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، مجموعه های تفریحی و توسعه شبکه ارتباطی استان طی سال های اخیر، گفت: دوخطه شدن راه آهن قزوین-تهران و قزوین-زنجان و راه اندازی خط آهن قزوین-رشت بدون شک در رونق گردشگری استان تاثیرگذار خواهد بود.

این مسوول گفت: با اصلاح نقاط حادثه خیز و هماهنگی با پلیس راه و راهداری برای خدمت رسانی مطلوب تر تلاش داریم تا در نوروز امسال نیز شاهد کاهش حوادث جاده ای و تلفات در این خصوص باشیم.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار