خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد

آماده‌باش آتش نشانان ملایر در شب چهارشنبه پایان سال

رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر گفت: آتش نشانان ملایر برای امدادرسانی در مواقع ضروری و بحرانی شب چهارشنبه پایان سال در آماده‌باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۴۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

آماده‌باش آتش نشانان ملایر در شب چهارشنبه پایان سالوحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به استقرار نیروهای آتش نشانی در نقاط حساس و پر تردد در سطح شهر ملایر، اظهار داشت: آتش نشانان برای امداد رسانی در مواقع ضروری و بحرانی شب چهارشنبه پایان سال در آماده‌باش کامل هستند.

وی بیان داشت: در روزهای پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن نوروز، به منظور پیشگیری از حوادث تلخ احتمالی نیروهای آتش نشانی در نقاط حساس و پر تردد شهر مستقر خواهند شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر ادامه داد :علاوه بر آماده باش سه ایستگاه عملیاتی؛ سه دستگاه موتورسیکلت در حال گشت زنی در سطح شهر مستقر شده و تامین ایمنی شهروندان را رصد می‌کنند.

وی با آرزوی سالی سرشار از سلامتی برای شهروندان ملایری اظهار کرد: با توجه به رفت و آمدهای زیاد و پر حجم در شهر به همه عزیزان توصیه می‌کنیم همواره اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

جوادی یادآور شد: همچنین در این خصوص با هماهنگی‌های لازم به صورت مشترک با نیروی انتظامی برای آموزش و رعایت نکات ایمنی به دانش آموزان سطح شهر و مدارس آنها مراجعه و نکات لازم اشاره شده است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی از عموم مردم فهیم ملایری درخواست می‌کند هنگام مشاهده حوادث با تمرکز و حفظ خونسردی خود با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کنند و در هنگام رویت خودروهای آتش نشانی در حال ماموریت برای نجات جان و اموال مردم راه را برای آنها باز کنند تا به موقع بتوانند در محل حادثه حاضر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات