امنیت پایدار کردستان ثمره خون شهدای انصار و مهاجر است/ برگزاری اجلاسیه شهدا پیشانی جبهه جنگ نرم است

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اجلاسیه شهدا صدا و سیما کردستان که در سنندج برگزار شد گفت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه فرهنگی و در اجلاسیه‌های مربوط به کنگره که از سال ۹۴ آغاز شده صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۱۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اجلاسیه شهدا صدا و سیما کردستان که در سنندج برگزار شد گفت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه فرهنگی و در اجلاسیه‌های مربوط به کنگره که از سال ۹۴ آغاز شده صورت گرفته است.

وی گفت: شهدای زیادی از مهاجر و انصار در استان کردستان خونشان درهم آمیخته است و ثمره این آمیختگی امنیت پایداری است که در کردستان برقرار است.


سردار رجبی  افزود: دو کنگره در پیش داشتیم که یکی از این کنگره، کنگره پیشمرگ مسلمان کرد که شامل سه استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه بود که با مروزیت استان کردستان برگزار گردید و در لابه لای این کنگره‌ها اجلاسیه‌هایی با نام کنگره ۵۴۰۰ شهید استان برگزار گردید و کمتر از دو ماه به احلاسیه پایانی باقی مانده است و امیدواریم که این کار فاخر فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: از مجموع ۵۰ کمیته‌ای که در ساختار کنگره پیش بینی شده بود کنگره صدا و سیما یکی از فعال‌ترین کنگره هاست که در برگزاری این امر، پای ثابت همه کمیته‌ها بوده است.


برگزاری اجلاسیه شهدا پیشانی جبهه جنگ نرم است

قاسم امان اللهی مدیر کل صدا و سیما کردستان در ادامه یادآور شد: فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در این زمان کمتر از شهادت نیست.


وی افزود: باید باور کنیم که جنگ نرم وجود دارد و اگر ۲۰ سال پیش به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم گوش می‌کردیم امروز خیلی از تلفاتی را که داده‌ایم نمی‌دادیم البته دیر نشده است و از امروز می‌توانیم شروع کنیم.


امان اللهی ادامه داد: برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی پیشانی جبهه جنگ نرم است و باید بتوانیم در این مسیر محکم، بدون تردید و با اراده پیش برویم.


اساس پیشرفت هر کشوری امنیت است

سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس ستاد پشتیبانی  مردم یمن در ادامه این اجلاسیه خاطر نشان کرد: اولین ماموریت من در سال ۵۸ در شهرستان سقز بود و می‌توان گفت: یکی از روز‌های خاطره انگیز من در دوران کردستان بود.

وی گفت: بعد از تشکیل هسته پیشمرگان مسلمان کرد که در ابتدا هسته‌ی تشکیل آن حدود ۲۰۰ نفر از مردم سنندج و مریوان بودند اولین ماموریت آزادسازی جاده پاوه و سپس جاده کامیاران بود که پیشگام همه‌ی این‌ها مردم بومی و محلی استان کردستان بودند.


وی ادامه داد: ایران دوران پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشت، اما آنچه ما را به این امنیت رساند در درجه‌ی اول نگاه عمیق و نافذ حضرت امام به مسئله‌ی کردستان بود.

سردار احمدی مقدم خاطر نشان کرد: بررسی گذشته برای عبرت آینده است تا دگر بار تکرار نشود.

به گفته‌ی وی؛ امنیت کردستان به عنوان یک امنیت پایدار مردمی و همانند یک قلعه و دژ مستحکم همواره برقرار است و نگاه به مردم امنیت آفرین را باید همواره داشت.

وی با بیان اینکه امنیت، عدالت و سپس آبادانی و رفاه اساس پیشرفت هر کشوری است افزود: به لحاظ گردشگری، پتانسیل‌های اقتصادی، موقعیت‌های دانشگاهی و علمی، کردستان را در ایران سرآمد کرده است.

وی در پایان گفت: ایران با مکتب اسلام به این مرحله رسیده است که آغاز ایستگاه دوم انقلاب است لذا مسلما با این سرمایه‌ها که شهدا هستند و روحیه ملت بسیار روشن‌تر و درخشان‌تر خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار